Si et quedes amb mi

junio 26, 2007 at 9:45 pm 3 comentarios

Sopa de Cabra fue uno de mis grupos míticos en la adolescencia. Fue mi primer concierto, allá por los 16 en Platja d’Aro, en la Costa Brava. Ahora recién acababa de buscar el disco porque quería escribir un post concreto (que ya escribiré en otro momento), y al ponerlo en el ordenador, he comprobado que recordaba todas las letras… y que las estoy berreando a gusto a casi las once de la noche…

Y me ha apetecido copiaros esta…

Més lluny de les muntanyes
jo vull trobar un racó
per viure sense pressa
i ser l’ombra del teu cos.
Si et quedes, aah!, si et quedes amb mi.
No et puc donar riquesa
no puc donar-t’ho tot,
puc ser el teu llarg viatge,
puc ser la llum del sol.
Si et quedes, aah!, si et quedes amb mi.
Quan estiguis cansada
jo et donaré repós.
Quan res no vulguis veure
t’ompliré els ulls de flors.
De dia quan despertis
vull estar al teu cantó,
vull tenir les mans buides
per prendre el teu amor.
Quan se’t tanquin les portes
jo t’obriré el balcó,
quan creguis que estàs sola
podràs cridar el meu nom.
Si et quedes, aah!, si et quedes amb mi.
No vull guanyar cap guerra,
no vull ser el teu heroi,
no vull fer cap promesa,
no vull entendre el món.
Despinta les banderes
i fes-ne un gran llençol
per sobre les fronteres
podràs sentir-me a prop.
Més lluny de les muntanyes
hi haurà d’haver algun lloc
per viure sense pressa
i ser l’ombra del teu cos.
Si et quedes, aah!, si et quedes amb mi.
si et quedes, aah!, si et quedes amb mi.

Quizá sí exista un lugar más allá de las montañas… si lo seguiré buscando, eso lo desconozco. Mi resistencia a las cicatrices me lo dirá, en algún tiempo, en algún lugar.

Entry filed under: Personalmente.

Elengaer Novedades (y II)

3 comentarios Add your own

  • 1. Txapulín  |  junio 27, 2007 en 8:09 am

    Yo en los últimos años he redescubierto varias de las canciones tanto de Sopa de Cabra como de Lax’n’Busto y Els Pets, gracias a varios recopilatorios y/o directos que han sacado. En concreto, “Podré tornar enrera”, “La meva terra és el mar” y varias del “Malacara” se han convertido en mis favoritas de cada grupo, respectivamente.

    Responder
  • 2. eva  |  agosto 1, 2007 en 10:59 pm

    genial cancion (L)
    ahora la estaba skuxando xD

    Responder
  • 3. deymoss  |  septiembre 1, 2007 en 12:33 am

    y que me decis de sau , es el grupo catalan por excelencia
    me matan todas sus canciones
    y el directo el tren de mitja nit es mi directo referido.
    lloro casi solo con recordarlo

    Responder

Responder

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Para pensar

"Sólo el que ensaya lo absurdo es capaz de conquistar lo imposible." Miguel de Unamuno

Mes a mes

junio 2007
L M X J V S D
« May   Jul »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Instantes robados

IMG_0240

IMG_0006

IMG_0006

IMG_0012

IMG_0059

Más fotos

Pasaron ya...

  • 118,345 hits

